FAQ

Generella Frågor

Hur kan jag kontrollera min orderstatus?

Om du vill spåra status för din beställning, som var är din beställning, när du kommer att få din beställning, huruvida din beställning har skickats ännu, snälla hälsa på orderstatus.

Hur betalas moms och / eller moms?

De produktpriser du ser har redan inkluderat sådana skatter och det slutliga priset du betalar vid kassan är slutgiltigt. Obs! Var vänlig medveten om att vissa länder kan debitera en tull vid importavgift som du kan behöva betala, var god kontakta din lokala tullkontor för mer information. Besök vår Tull & Import Skatt policy för detaljer.

Det klädpris du skrev på fakturan är lägre än det faktiska priset, varför?

För att undvika den sedvanliga skatten, skriver vi alltid ett lägre pris på faktura så att paketet kan passera anpassningen utan extra kostnad. Annars måste kunderna betala en hög skattskyldig importavgift.

Hur skiljer vår butik sig från andra online-klädaffärer?

Vår butik går direkt till källan för att köpa våra vackra klänningar. De klänningar vi säljer är av samma höga kvalitet som de som säljs i traditionella salonger och andra online-återförsäljare. Även om vi inte säljer“designer” märkta klänningar, får du fortfarande en vacker brudklänning, utan designerpriset.

Varför min kundvagn rensas när du checkar ut?

Vår butik behöver din webbläsare för att aktivera cookies för att bearbeta vissa data till kundvagnen. Om du inte kan lägga till produkter i kundvagnen eller produkter rensas när du checkar ut kan det vara resultatet att du har inaktiverat cookies. Så bara aktivera det och här är några tips om hur du aktiverar dina cookies.

Vad händer om jag vill göra några ändringar på klänningen, som att lägga på banden eller ändra bakstilen? Behöver jag betala extra pengar?

Ja, du kan behöva betala extra om du behöver några ändringar på klänningen. Men inte alltid, så känner du dig fri kontakta oss.

Jag behöver min order snabbt! Har du den här klänningen i lager?

Tyvärr skräddarsyr vi klänningar från order att beställa därför har vi inga klänningar på lager. Du kan välja ett tidigare leveransdatum vid kassan om du behöver det snabbt.

Jag gillar en klänning, har du fler bilder på den? Kanske i olika färger?

Tyvärr har vi bara bilderna på vår hemsida.

Frakt & Betalning

Var kan du skicka till?

Vi levererar globalt. Det kan finnas särskilda platser där vi kan behöva ytterligare information att skicka till, men om en sådan ovanlig händelse skulle inträffa kommer vi att komma i kontakt med dig ASAP.

Hur mycket kostar fraktkostnaden?

Fraktkostnaden varierar från land till land. Det beror också på vikten på de varor du beställer. Du kan placera en testorder för att kontrollera fraktkostnaden.

Hur lång tid är leveranstiden?

Anpassade produkter: Standard mottagartid (räkna från det datum då du betalar framgångsrikt) = Behandlingstid (cirka 9-15 dagar) + leveranstid (cirka 3-8 dagar).
I lager: Standard mottagartid (räkna från det datum då du betalar med framgång) = Behandlingstid (cirka 3-8 dagar) + leveranstid (cirka 3-8 dagar).
Om du behöver din beställning snarast, välj ett tidigare leveransdatum vid kassan

Vilka betalningsmetoder accepterar du för närvarande?

Vi accepterar för närvarande betalning via kreditkort, betalkort, Paypal, Western Union & Banköverföring. Om din betalning inte visas vid kassan, vänligen Kontakta Oss.

Varför misslyckas min betalning och hur man löser det?

Om du väljer 3D-kreditkortsbetalning, besöker du hur man aktiverar din autokod när betalar beställningen.

Färg

Jag gillar en klänning, men inte dess färg. Kan jag välja en annan färg som inte visas på produktsidan?

Du kan välja färg från färgdiagrammet, eller du berättar vilken färg du vill när du lägger beställningen, skriv färg och andra förfrågningar i fältet "Notera".

Andra klänning färg svar

Klänningarna är skräddarsydda enligt vårt färgschema.
- På grund av belysning, inställningar på datorskärmen, tyget och kameran kan färgerna på produktsidan skilja sig från färgen på den aktuella produkten, det är oundvikligt;
- Om din produkt anländer i en helt annan färg än vad som annonseras på produktsidan, vänligen genast ta bilder och kontakta oss.

Size

Är ditt storleksschema baserat på brittisk eller amerikansk standard? Hur är det bättre att beställa rätt storlek?

Vårt storleksschema är gjort på egen hand, skiljer sig från Storbritannien och USA. Du måste kolla vårt storlekskarta för att välja rätt storlek. Du kan också referera till vår mätguide för att se hur du får professionell mätning. Om du har problem med storleken rekommenderar vi starkt att du väljer den anpassade storleken. Vänligen få de professionella mätningarna först och fyll i de exakta mätningarna när du beställer.

Vad händer om jag vill ha klänningen kortare? Vilka mätningar ska jag tillhandahålla i de anpassade ordningens fält?

Du kan ge oss en mindre Hollow to Hem-storlek. Var vänlig mäta dig försiktigt och välj en storlek som passar dig mest. Vi föreslår också att du berättar om att du behöver klänningen kortare i kolumnen "Notera" på produktsidan. Då kommer vi att veta.

Huruvida jag kunde få klänningen att passa med att vara gravid?

Ja, men det föreslås att du berättar för din kroppsstorlek ungefär en månad före bröllopet. Vi kan få klänningen att passa din kropp.

Kan jag ändra storlek och färg för mina klänningar efter betalning?

Vi kan ändra storlek och färg för dig, men du kan behöva kontakta oss inom 12 timmar efter att du har slutfört betalningen. Om du skräddarsyr kan du inte ändra längre.

Retur & Återbetalning

Vad är din returpolicy?

Kunderna behöver kontakta vår Kundservice att initiera returprocessen inom 7 dagar efter mottagandet av dina föremål. Om din produkt anländer på ett felaktigt sätt, felleverans eller färgfel är du kvalificerad att få full återbetalning. Om objektet inte är felaktigt eller det görs i enlighet med den storlek du beställde men inte passar, var vänlig notera att vi INTE accepterar ditt returnerade objekt. Hur som helst klarar kunderna avkastningen. För den detaljerade avkastningspolicyn, snälla du klicka här.

Om jag beställer den här klänningen i en standardstorlek, kan jag returnera den om den inte passar eller om jag bara inte gillar det?

Om vi skickar fel eller oöverträffad klänning, tar vi allt ansvar och ger dig en topplösning till din bästa tillfredsställelse. Vi är rädda att återvända utan anledning är inte acceptabelt. Så var noga med att mäta din kropp precis i enlighet med vårt hemsidans storlekskarta. Varje klänning du beställer kommer att göras från grunden helt enligt dina specifikationer. Våra skräddare gör den perfekta klänningen för dig.

Förändringar

Kan jag ändra färg eller andra detaljer för en klänning?

Vänligen kontakta vår kundsupport för denna förfrågan, många klänningar kan ändras till viss del medan andra inte är tillgängliga.

Jag vill ha några fler ändringar gjorda i min klänning.

Vi tillåter våra kunder att göra ändringar i viss utsträckning. Om du har speciella krav eller frågor rörande ändringar, vänligen kontakta våra kundrepresentanter, de kommer att kunna berätta detaljerna för varje produkt.

Mer specifika mätningar

Du är mer än välkommen att lägga till mer specifika mätningar i fältet "Obs" när du beställer din klänning, så att du får bästa möjliga passform.

Kvalitetsgaranti

Vilken typ av garanti eller garanti erbjuder du på dina produkter?

Vi säljer produkter som vi anser vara av hög kvalitet och tillförlitlighet. Innan vi skickar varje klänning till kunder, kommer vår QC-personal att göra detaljerad kontroll för att säkerställa hög kvalitet och aldrig skicka ut skadade eller felaktiga varor.

Vissa klänningar är till ett mycket lågt pris, kan du garantera kvaliteten?

Vi har våra egna fabriker, där våra skräddare gör dina klänningar. Det finns ingen mellanman efteråt, du köper den från oss, vi gör om för dig, skickar vi den till dig. Den strikta kontrollen av produktionsprocessen garanterar att våra klänningar är gjorda av hög kvalitet.

Kvaliteten skiljer sig mellan normala och brådskande order?

Nej, leveranstiden har ingen inverkan på kvaliteten på din beställning. Men vi rekommenderar att du köper tidigare så att du kan ha tillräckligt med tid att prova och göra förändringar.

klänning underhåll

Hur underhåller jag min klänning?

- Klädsel underhåll skiljer sig från Klänning till Klänning, Materialet, Fästpärlor, Små knappar etc. Du borde behålla det enligt det.
- Våt rengöring är ett bra sätt för bröllopsklänningar, eftersom några små tillbehör och dekorationer på klänningen inte klarar kemisk kemtvätt.
- Efter tvätt, låt det torka noggrant och förvara din klänning på en sval och torr plats.
- Häng inte upp bröllopsklänningar

Dragkedjan är svår att glida upp. Vad kan jag göra?

Zipparna vi använde är från YKK, de är utmärkta men behöver ibland lite hjälp för att vara felfria. Försök använda hård tvål eller annat smörjmedel som passar detta behov. Använd inte olja eller annat fettinnehållande material, de kan lämna fläckar på din klänning.