Vi är ledsna för att få er besvär. Om du inte är nöjd med din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst för att initiera returprocessen inom 7 dagar efter mottagandet av ditt föremål.

Vänligen läs vår returpolicy noggrant och se till att alla kriterier är uppfyllda innan vi skickar tillbaka några artiklar till oss. Denna returpolicy gäller för alla artiklar på vår sida, utom de som är särskilt märkta.

Allmän policy

Du kan få återbetalning för defekta, skadade eller felleveranser, storlekavvikelse & Färgmatchningsproblem etc.

  • Vänligen returnera inte föremål utan att ha råd med vår kundtjänst. Vår kundservice kommer att initiera returprocessen med dig.
  • Vid mottagandet av din retur kommer varan att ses över av vår kvalitetssäkring avdelning. Observera att föremål som visar tecken på slitage, ändras, ändras eller skadas på något sätt inte kan godtas för retur.
  • Eventuella obehöriga, felaktigt förpackade eller icke försäkrade paket kommer att returneras till avsändaren

Vänligen kontakta vårt kundsupport innan du skickar tillbaka några produkter. Alla förfrågningar måste lämnas in senast 7 dagar efter mottagandet av sändningen. Produkten måste returneras till oss oskadad, osoilad, obehandlad, oförändrad eller inte buren annan än att försöka produkt (er) på och i samma skick som det såldes till dig. Observera att alla etiketter eller etiketter måste förbli intakta och varan / produkterna ska returneras i eller med originalförpackningen. Om gåvorna skickas med din produkt behöver du också returnera det.

Full återbetalning

Din beställning är berättigad till full återbetalning om produkten du har fått är:

 

Om du får en skadad produkt, kontakta oss genast. Var väldigt beskrivande om skadorna och ladda upp meningsfulla bilder av skadan. När vi har mottagit dina önskemål hanterar vi det inom 48 timmar.

 

Om du har fått en annan produkt, kontakta oss inom 7 dagar. Vänligen ladda upp meningsfulla bilder av den mottagna produkten. Vi kommer att behandla det inom 24 timmar.

 

Eftersom alla våra klänningar är sysade och anpassade, kan den färdiga kappan variera med ungefär en tum i båda riktningarna för de angivna mätningarna. För att säkerställa att din klänning fortfarande passar dig perfekt har våra skräddare skapat alla våra klänningar med extra tyger i sömmarna för att möjliggöra mindre storlekskonfigurationer. Om din klädstorlek skiljer sig från specifikationerna för din beställning med mer än en tum, var god och välj från följande alternativ:

  • 01

    Du uppmanas att hitta en lokal skräddare för att göra justeringar. Vi kommer att ersätta dig för upp till 10% av produktpriset som skräddarsydda kostnader.

  • 02

    Du får skicka tillbaka klänningen för kostnadsfria ändringar, men du måste betala för fram och retur fraktkostnad.

  • 03

    Vänligen förstå att klänningar som inte passar ordentligt men enligt de specifikationer du beställt inte kan returneras eller bytas ut.

 

Inställningarna på din datorskärm kan ändra färgen på bilderna som visas på vår webbplats. Liten färgavvikelse på din klänning och färgen som visas på skärmen kan inte innebära att klänningen är defekt eller misslevererad. Om du är positiv att du har fått objektet i fel färg, vänligen kontakta kundservice för att se om en retur eller återbetalning är möjlig. Det finns tre huvudfaktorer som orsakar 90% av färgproblemen.

  • 01

    Färgkalibrering av din enhet, varje datorskärm eller mobilenhet kan visa färgerna på ett annat sätt

  • 02

    Digitala kontrastförbättringar av den specifika bilden kan bidra till illusionen av en felaktig färg

  • 03

    Fotografens kamera, belysningsuppsättningen och bakgrunden kan göra klänningens färg se annorlunda ut

Det enda sättet att se till att du verkligen får rätt färg är att köpa en färgprov från oss.

 

Om våra klädtillverkare eller partners levererar fel klänning till oss och då levererar vi den klänningen till dig. Du kan få full återbetalning.

Delvis återbetalning

Du är berättigad till delvis återbetalning om de produkter du har fått är i följande situationer:

Produkten behöver skräddarsydda arbeten

Om din skräddarsydda produkt behöver skräddarsy, eftersom storleken inte är korrekt kan vi kanske hjälpa dig med skräddarsydda fakturan. Vänligen kontakta vårt kundsupport för detaljer.

Saknade anpassade funktioner

Om dina klänningar saknar anpassade funktioner som du noterar i din beställning (t ex blomminredning på klänningen), kan du få delbetalning. Vänligen kontakta vår kundtjänst för detaljer.

Sen frakt på snabba beställningar

Om din snabba order inte anlände i tid kommer vi att returnera dig den snabba bearbetningsavgiften. Vänligen kontakta vår kundtjänst.

Beställningsavbeställningar

Vi förstår att det är ett mycket viktigt åtagande att beställa en klänning för ditt speciella tillfälle, och vår avbokningspolicy skapades med hänsyn till detta. Det är dock viktigt att notera att våra klänningar är gjorda för beställning, och när skräddarsydda processer har börjat kan materialet inte återanvändas. Den goda nyheten är att efter att ha beställt är det fortfarande mycket tid för dig att ändra dig. För mer information, se vår avbokningsregler nedan.
Obetalda beställningar avbryts automatiskt efter 3 dagar. Vi får hundratals testorder varje dag som våra medlemmar använder för att citera vissa kundvagnsinnehåll och spara fakturan för senare referens.
Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta oss eller Live Chat för att fortsätta.
När din beställning har skickats kan den inte längre avbrytas.
Produkter Tidsramar Belopp återbetalas
Produkt Fraktkostnad
Skräddarsydda produkter
t.ex. Klänningar, skor, etc..
Inom 6 timmar 100% 100%
6-12 timmar 90% 100%
12-24 timmar 70% 100%
Över 24 timmar mindre än 50% 100%
Standardprodukter
t.ex. tillbehör
Inom 6 timmar 100% 100%
6-12 timmar 90% 100%
12-24 timmar 70% 100%
Över 24 timmar 50% 100%

Returförfarande

Observera att artiklar som returneras i oacceptabelt skick inte behandlas som återbetalningar och skickas tillbaka till dig.

  • Steg 1

    Skicka in en returförfrågan till vår kundtjänst inom 7 dagar efter din beställning. Vänligen ange en förklaring och fotografier med anledningen till din retur. Observera att avkastningen inte accepteras utan föregående godkännande från vår kundtjänst.

  • Steg 2

    När vår kundservice har godkänt din förfrågan kommer vi att ge dig returadress och "Produktåtergivningsformulär". Var snäll och skicka varan via ditt lokala postkontor inom 3-5 arbetsdagar. Observera att vi inte betalar någon skatt eller tullavgift om det inträffar.

  • Steg 3

    När du väl fått vår anläggning, kommer din retur att behandlas inom 48 timmar. När din retur är bekräftad och inspekterad, tillåta du upp till två faktureringscykler för att det ska krediteras ditt konto.